Followers

Saturday 31 March 2012

assallammualaikum. .
pada si dia yg ak sayang. .ak tak berniat nak buat smua ini pada kamu. .aku sayhang kamoo lge. .sayang sangat2. .ak harap kamoo akan dapat yg lebih baek dari ak. .ak jahat dan tak sesuai untuk kamoo sayang
. .ak tahu ble ak bersame kamoo semula. .kamoo akan berubah dn xkan jadi mcam dlu lge. .ak percaya pada mu sayang. .kalau kamoo baca saya pny blog nie. .saya mintak maaf sangat pada mu sayang. .jangan lh kamoo b'susah. .ak tetap mencintai mu walau pown ak berada jauh dari mu dan walau kita xseperti dlu. .but i love u so much. .i really need u. .but now. .kita xseperti dulu lge. .ak mntak maaf sgt2 pada kamu syg. .ak sayang pada mu . .ak cintai pde mu. .walau pown ak banding kn dengan ex ak. .kmoo lh yg paling terbaek bagi ak. .ak xkan dapat gadis sprti kmoo lagi lepas nie. .ak xkan percaya pe tu cinta. .pe tu kasih sayang. .klau kmoo bce saya pny blog. .saya mtk maaf sgt2. .memag sy ingin bersama kamu sekali lagi. .tapi kamoo xnak bersama saya. .saya paham. .semoga kamuu akan capai segala impian kamu. .dan kamu akan dapat laky yang lebih baek dari ak. .ak harap kamuu berjaya dalam spm tahun nie. .ak selalu d'aty kamu syg. .


untk si dia NUR AMIRAH i love u so much. .kamoo tahu x. .ak btol2 rndu kan sore kamoo yang manje dan sore kamoo yang comel. .xlupe jge ketawa kamoo yang comel. .ak rindu sore kamuu ckap I LOVE U kat ak. .

sampai snia sje dpt ku crite. .nak bge tahu si dy. .xkn jadi ppe sdaa. .

No comments:

Post a Comment